Żel myjący do ciała Biolaven
Opis
Biolaven żel do mycia ciała nawilżająco-relaksujący
Żel do mycia ciała Biolaven to delikatny dla skóry, nawilżający płyn o cudownym, relaksującym zapachu winogron z dodatkiem lawendy. Zawiera łagodne składniki myjące, które pozwalają dokładnie oczyścić skórę, zachowując naturalną barierę lipidową. Olej z pestek winogron wspiera regenerację skóry i zapobiega jej wysuszaniu. Dzięki olejkowi eterycznemu z lawendy nawet zwykły, szybki prysznic pomaga się odprężyć, zrelaksować, a także odzyskać świeżość i mnóstwo energii. Regularne stosowanie żelu Biolaven pozwala cieszyć się dobrze nawilżoną, aksamitnie miękką i gładką skórą.
Posiada neutralne pH.
W składzie żelu znajdziemy:
- Olej z pestek winogron to bogate źródło witaminy E zwanej witaminą młodości oraz Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych. Zawiera również flawonoidy, witaminy A i B6, resweratrol, minerały i lecytynę. Koi, łagodzi podrażnienia, nawilża i odżywia skórę. Działa przeciwzapalne.
- Kwas mlekowy delikatnie złuszcza martwy naskórek, działa antybakteryjnie i oczyszczająco.
- Mocznik wchodzi przyciąga i zatrzymuje wodę w górnych warstwach naskórka. Likwiduje szorstkość skóry, ma działanie zmiękczające i uelastyczniające. Ułatwia wnikanie substancji aktywnych w głąb skóry.
- Olejek lawendowy wykazuje właściwości antyseptyczne, łagodzące i przeciwbólowe, stosowany jest przy oparzeniach i zranieniach. Przyspiesza gojenie się ran. Działa zbawiennie na zmysły - relaksuje, odpręża i wywołuje przyjemne uczucie komfortu.
- Panthenol koi podrażnienia, łagodzi świąd i pieczenie.
Sposób użycia: Niewielką ilość żelu nanieś na dłoń, gąbkę lub myjkę, rozprowadź na mokrej skórze masując kolistymi ruchami, aż do uzyskania piany. Dokładnie spłucz wodą.
Skład INCI: Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Urea, Lactic Acid, Panthenol, Vitis Vinifera Seed Oil, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Sodium Benzoate, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum.
Wyprodukowano w Polsce.
Pojemność: 300ml
Producent: Sylveco
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.