Mleczko ziołowe do demakijażu Fitomed
Opis
Fitomed mleczko do demakijażu
Ziołowe mleczko do demakijażu z szałwią i lukrecją Fitomed to naturalny kosmetyk o właściwościach oczyszczających i nawilżających. Przede wszystkim skutecznie usuwa makijaż, brud i nadmiar sebum, a dodatkowo wspomaga codzienną pielęgnację skóry. Posiada bardzo lekką, kremową konsystencję, która nie rozciąga naskórka i nie zatyka porów, doskonale nawilża i wygładza naskórek. Dodatek świeżego wyciągu z szałwii działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, a wyciąg z lukrecji wykazuje działanie łagodzące i antyoksydacyjne. Kosmetyk sprawdzi się także u osób z cerą bardzo wrażliwą.
Mleczko przeznaczone do każdego typu skóry.
W składzie mleczka znajdziemy:
- Wyciąg z lukrecji posiada właściwości wiązania wody w skórze, a także działa łagodząco, antyoksydacyjnie i przeciwobrzękowo, zapobiega powstawaniu przebarwień.
- Ekstrakt z szałwii to silny antyseptyk, działa ściągająco, oczyszczająco, przyspiesza regenerację skóry, łagodzi podrażnienia.
- Alantoina koi, łagodzi podrażnienia i zapobiega przesuszaniu skóry.
- D-Pantenol (prowitamina B5) łagodzi, przyspiesza procesy regeneracji naskórka, chroni i pielęgnuje skórę wrażliwą i skłonną do podrażnień.
- olej winogronowy - posiada właściwości łagodzące, przeciwzapalne i antybakteryjne. Doskonale nawilża wrażliwą i suchą skórę, a także wykazuje działanie antyoksydacyjne.
Sposób użycia: niewielką ilość mleczka nałóż na płatek kosmetyczny i dokładnie rozprowadź po twarzy rozpuszczając makijaż, a następne spłucz ciepłą wodą.
Skład INCI: Aqua, Ethylhexyl Palmitate, Vitis Vinitera Seed Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Glycerin Cetearyl Alcohol, Trilaureth-4 Phosphate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Glyzyrrhiza Glabra Root Extract, Salvia Officinalis Extract, Panthenol, Allantoin, Trilaureth-4 Phosphate, Parfum, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin.
Wyprodukowano w Polsce.
Pojemność: 200ml
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.