Mój krem nr 12 - matujący krem do cery mieszanej tłustej i trądzikowej Fitomed
Opis
Fitomed Mój krem nr 12 do cery tłustej i mieszanej
Mój krem nr 12 marki Fitomed to naturalny krem ziołowy przeznaczony do pielęgnacji skóry mieszanej, tłustej i trądzikowej. Przede wszystkim długotrwale matuje twarz, a także nawilża, odżywia, oczyszcza i wygładza cerę oraz reguluje wydzielanie sebum. Znacznie ogranicza tworzenie się zmian trądzikowych i przyspiesza redukcję stanów zapalnych.
Zawarte w kremie składniki aktywne: świeży napar ziołowy z bratka, uczepu, nagietka i lukrecji, olej z czarnuszki siewnej, olejek z drzewa herbacianego wspomagają regenerację naskórka, działają silnie antybakteryjnie, antytrądzikowo. Krem pochłania nadmiar sebum i skutecznie matuje twarz nie wysuszając jej przy tym.
Krem ma lekką, łatwo wchłanialną konsystencję. Nie pozostawia tłustego, lepkiego filmu. Sprawdzi się zarówno na noc, jak i na dzień, także pod makijaż.
90% składu stanowią naturalne substancje.
Najważniejsze składniki aktywne: świeży napar ziołowy z bratka, nagietka i lukrecji, ekstrakt z uczepu trójlistnego, olej z czarnuszki siewnej, olejek z drzewa herbacianego.
Sposób użycia: Delikatnie nanieś krem na oczyszczoną skórę twarzy. Do stosowania na dzień i na noc.
Skład INCI: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Ethylhexyl Palmitate, Ceteareth-20, Vitis Vinifera Seed Oil, Bidens Tripartita Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Viola Tricolor Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Nigella Sativa Seed Oil, Panthenol, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Alba, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Citric Acid.
Uwaga! Może wystąpić wahanie w odcieniu kremu od beżowego do jasnobrązowego oraz w zapachu produktów pochodzących z różnych partii kosmetyku. Różnice w zapachu, barwie i konsystencji nie mają wpływu na skuteczność i jakość pielęgnacyjną kremu.
Wyprodukowano w Polsce.
Pojemność: 50ml
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.